:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, August 7, 2009

::Tagged again!::

Salam,

Tagged kali ini dari si Wana. Rajin betul dia tagged aku. Tapi, takpela. Sayang 2 kali ganda punya pasal. Sizuka jawab dengan ikhlas. Haha. Tagged kali ini soklan killer la..~

*************************************************************************
Senaraikan 10 ciri-ciri lelaki/wanita yang menjadi idaman korang. Lepas tu tag 5 orang yang korang rasa nak tag.

1. Lelaki itu perlu lelaki sejati MUSLIM. Pondan and sekutu dengannya rejected!

2. Lelaki yang baik. Pendek kata, beriman, bertanggungjawab, caring, dan menghormati orang tua.

3. Sedap mata memandang, pembersih dan smart!

4. Lelaki yang tetap pendirian dan mempunyai cita-cita yang tinggi dan matlamat hidup + rajin bekerja. (^_^)

5. Non smoker. Saya tak boleh hidup dengan orang yang smoking ni. Rimas!~

6. Lelaki itu bijak menasihati saya jika saya ada buat salah dan dia peka dengan setiap masalah saya.

7. Lelaki itu mempunyai minat dan hobi yang hampir sama dengan saya. Senang nak lakukan hobi sama-sama. Contoh terbaik, suka pergi pulau. Hee~

8. Lelaki yang tough. Pendek kata, tahu buat kerja-kerja berat ni. Kalau nak mesin rumput pun tak reti..alahai..~

9. Lelaki itu bijak komunikasi. Ada je topik-topik menarik nak sembang.

10. Lelaki itu sayang saya dan selalu membahagiakan hari-hari saya sehingga saya tiada lagi di dunia ini. (^_^).

Orang yang bertuah untuk di tag adalah :

* Zahidah comey
* Nisah
* Aswad
* SyafiQ
* Yani

dan sesiapa yang mahu jawab, dipersilakan~

(no picture to view)
***************************************************************************

P/S : Pagi tadi pergi PK. Doktor gelakkan aku sebab kes tulang. (special kes ke?). erk.

5 comments:

arJuNa jaLaNan said...

sumer ciri2 lelaki idaman cm ader kt ak je.hahaha ;D

jum hangout mid!

::SizuKa:: said...

@ erul : ahaks! iye ke..ko xleh2..ko kan dah ada aweks..ak xnak jd perampas..muahahha~

erm..mid? p hr weekdays la..haha..rabu aku free...jom!~

flip said...

kamu di tag sbb kamu menjawab,,klu aku tag zahid,, smpi taun dpn dye xjwab ,,,hahahaah

p/S: jgn bg tau zahid tau aku kutuk dye nh,,lalala~

tedy guard said...

ak kena ke?
huhu...

::SizuKa:: said...

wana : aku dah tag zahid.. tp, dia wat derk jee...alamat mcm dia xkan jwb jee...huuu~

yani ; ye cik yani..anda di tagged~

Related Posts with Thumbnails