:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, October 22, 2010

::Selamat dah::

Salam,

Yeay! Dah tiba hari untuk aku rest. Suka gila aih kalau cuti. Tapi, cuti pon tetap fikir pasal kerja kadang-kadang. Selalu macam tu. Balik kerja pon terfikir lagi pe benda kerja yang tak settle lagi. Selalu macam tu. Selalu lah..sebab tu saya selalu serabut! Padan muka diri sendiri :D

Hari ni masuk kali ke-4 aku p Taiping. The same place again. Jumpa orang yang sama again. Team boys memang keloroh la depa ni. Suka main-main. Tak serius langsung masa training. Camna la nak coach others.

Aih..ada tugas berat mulai minggu depan. Segala jenis report kena hantar. Yang pasti Isnin dan Jumaat memang ku tak leh dapat holiday. Aih..cuti weekend pon bagus gak, bos! :)

Kisah lama dalam entry lepas dah settle. And ditakdirkan hari ni aku dah bersua muka dengan pihak security. Thanks En Sham sebab tumpangkan saya ke Taiping terus tadi and tak bagi warning letter. Syukur! :)

P/S : Semakin berhati-hati and aim weird bila tengok lelaki cina yang seakan suspek pada hari kejadian lepas.

No comments:

Related Posts with Thumbnails