:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, June 18, 2008

aku gler cadbury!!






cont~..






baru balik dari kelas je ni...jiwa epy bebeno hari ni..1st place in drama competition!! really unexpected!! huhuhu..



aku rasa 7 hari 6 mlm aku masih x percaya group aku menang!! well..kat cni sj nk letak gmbor sizuka jadi fairy...macam budak2 ke?? sedangkan umo dah nk msuk 20..huaaa...skrg sume budak kls aku panggil sizuka "fairy"..layan je la...~



next..tomorrow la..presentation lagi...adui..emm...take it easy sudeyy!! jumaat ada quiz n jamuan kelas!! huhuhu..n next monday dah start exam...huhu...rabu n khamis aku pulang dong...kui2..(eii...xde keje btu la...ini pon nk tulis dlm blog)..eiyoo..



haa...btw,,,ni peminat fairy...huuhuhu...comel bebeno budak ni...(anak lecturer aku...)huhu...mlm ni makan cadbury lagi yaa....~



to be cont~

2 comments:

erul alambina said...

isk3!

congratez my dear~~

::SizuKa:: said...

hhuuhuhu..thax a lots!!~

Related Posts with Thumbnails