:::ORANG-ORANG MANIS:::

Monday, July 7, 2008

new sem...rumet ku...alahai...~

Assalamualaikum n salam ukhwah buat semua pembaca blog sizuka...

Btw...long time x update blog...masakan aku cuti di rumah 9 hari..walaupun skejap,tapi berbaloi coz dapat jumpa member2 tadika dulu...huhuh~
even 2 org member tadika yang aku dapt jumpa,tp berbaloi gak la...ramzur n topeq...dino, solehah n syerol xdpt jumpa...;(
Rabu 020708...jumpa kat cs sp..sume 7 org termasuk kak n cousin aku..n 2 org kwn topeq...huhu...mkn n main boling je...n p umah ramzur....tp,x dpt jumpa kak ct n deqna pulak..;(
sembang pasal men boling ni mmg bez coz dah lama aku x main...tangan ni rasa gatal je nak baling bola...tp,aku bukannya winner pon...topeq yg conquer..2nd place,faisal..3rd cma n 4th baru ak....huu...buuu...je....~
n skrg aku dah ada kat ukm..pasal study aku rasa mcm enjoy ja...tahla...semangat berkobar2 nak study sem baru ni..infact,skg ni wat program mentor mentee lak..aku dpt lec yg agak psiko,tp masyuk....huhuhu....setelah 1 tahun aku belajar dgn dia,baru aku tahu Dr Eddie 2 bagus...bukanlah dia 2 strict sgt...oraait je bila sembang dgn dia..macam2 sembang....best...~
tapi....yang wat aku sedih nya...aku dapt bilik yang dekat dengan hutan n kera2 sgt la byk kat area blok aku time ptg2...adui...bertambah pening bila dapat rumet yg free hair...bukanlah maksud aku nak mengaibkan sesiapa di sini...tapi,aku x boleh hidup rasa dengan org mcm 2...dia pulak jarang solat...aku rasa tanggungjawab aku nak tegur dia ni la yg wat aku rasa susah hati...knp la aku dpt rumet mcm dia this sem???? adui..hmm...cdih pon de..
hidup ini......hmm....

to be cont~

No comments:

Related Posts with Thumbnails