:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, August 8, 2008

YAng Trindah HAnya SEmentara

salam pembuka bicara...(skematozoa pulak)...yo....!

alhamdulillah....syukur ke hadrat Ilahi...walaupun sudah lama ana x masukkan entry terbaru...bukan bermakna aku sudah tiada...masih wujud dan diberi peluang untuk terus hidup di muka bumi ciptaanNya...cuma masa yang ada x berkesempatan untuk aku berceloteh yang mengarut2 dalam blog ini..tp,bila tgk kepada no of visitors...makin hari makin meningkat,,...kira ada jugak org tgk blog aku yang x sebrapa hebat ni...hihi...tima kasih ya semua..:)

btw...bila tgk je title terbaru aku ni..nothing interesting pon nak story..just nak story bout holiday aku n journey ak yg tah pe2 di phg...on 18th july..my beloved bro balik msia...excited bukan main mak n tunang abg aku...aku?? huhu..syok gak la tp kureng ckit pasai xdpt pau byk2 kat dia kali ni..;p

mlm 17hb8 mak,kak n tunang abg aku dtg kl naik train..sian seyh train daily pya la lama...KTM ni smkin bermaslah skg...aiyo....ni akibat kes tanah runtuh kat bukit berapit la...fmly ak terpaksa naik bus pulak dr taiping ke kuala kangsar n then naik train till kl sentral...mau sengal gak la time 2 pasai dia x wat announcement pe2 pon...nsib bek pak tih aku dah inform awal2 kat mak aku sbb dia keje dgn ktmb..hurmm...fmly aku smpi kl sentral kui 1030 pagi 2..sampai je trus p ke banting..umah kak aku yg sulung..kat cni,ttbe muncul smgt bekerjasama antara aku n 2 kak aku lagi untuk msk secepat yg mungkin memandangkan time tu dah dkt pukui 2...abg aku dijangka smpi klia 215 ptg..x ke xsempat nmnya 2...kalut2 je masak...n pas selesai sume...around 145 trus g klia...hhaha...sampai je kat arrival level...terpacak abg aku dpn pintu tgu kami semua..hahaha..ini dah terbalik...mcm dia lak yg nymbut ketibaan kitowg suma...after that,kitowg sume trus balik ke banting..
on 19th JUly..kami sume berangkat ke Cameron Highlands,,aku pon tuang la kls memandangkan bukan senang dpt peluang vacation percuma dgn fmly aku ni...gpon,dh lama x p bercuti sejak arwah abah aku xde..so,aku assume ok kot klu 2 hr je ponteng kls...huhu...mjurla xde kuiz kalkulus slasa hari 2...terlompat2 aku dlm chalet pas dpt msj dr zahid yg quiz xde....huhu...slamat! hurmm..3hari 2 malam di cameron mmg best sgt!!~



ini kat Lata ISkandar..on the way nak balik..salah 1 scene dlm PGL..mmg cantik...
ni masa kat strawberry farm...



ni masa kat strawberry park..tempat family aku sume stay...


















ni ldang teh boh..ldang ni best! ini ladang teh..tapi,ladang ni xbest sgt..


to be cont~




No comments:

Related Posts with Thumbnails