:::ORANG-ORANG MANIS:::

Monday, February 2, 2009

::MidVAlley 1 Feb'09::

Salam...cak a..hahha...semalam pas htr abg aku ke KLIA, aku balik ke UKM n g mid..waklew!!!jumpa member2 lama n mmber2 baru..wahahha..great!!!! sempoi n happening...main boling n mkn2..jln2..minum2...n den balik...ni minggu last aku hang out...next week can't..prepared 4 midsem...huhuhu...lol...;p



[ ::duan::izzah::jiha::zul::afiq::faris::]


[anas yg comey::duan yg control memanjang..haha..]


[ geng budak2 sekolah..hahaha...jgn mrh si afiq::]



[ pesal mata aku jd mcm 2..aish..slack variable tul la!!]




[d same place...again...huhu...;p]

[ izzah..tolong!!! duan nak buat aku....huaaaaaaa]

Thax to kirah,anas,duan,izzah,afiq,zul n faris....next time kita kuar lagi reramai k....hoho...:::::~

No comments:

Related Posts with Thumbnails