:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, July 29, 2009

::K9B104::

Salam,

Sudah lama rasa nak post entry ni, tapi postponed. Sebab tak tau apa motif nak post entry ini. Kisahnya pasal bilik K9B 104 ni je. ( Kolej Ungku Omar:: Konon-konon sayang kolej la). Jom layan gambar.


[ kamar indah..teka mana satu katil hamba]

[ balkoni pintu depan a.k.a pintu laluan bagi kera ]

[ meja study hamba (yang banyak barang tu la) ]

[ all notes+gambar family 'tempek' here ]

3 tahun berturut-turut aku dapat stay kat UO. Syukur alhamdulillah. Kolej ini dekat je dengan faculty aku. Turun tangga golek-golek pun dah sampai. Dekat dengan pusanika, DECTAR dan masjid (agak la). Masa 1st year aku dapat stay at flatlet (8D), then K7A. Masuk 2nd year, stay at K9C kejap. Pastu 'move' to K7B. ( ada sejarah di sebalik 'move' tu). Kini, bahagia ditempatkan di K9B 104. =)

*Apsal ha idea berblogging lagi banyak daripada idea assignment CPR aku? Huh. Otak, cepat la gerak! Aiyo*

P/S : Tak sabar nak tunggu Ramadhan. Buka puasa beramai-ramai. Pasti meriah!

13 comments:

mamai,wana,awiE,faten said...

drpd aku aper pown xde idea psl pape pown,,huhu

She_La said...

Kemasnye bilik..
kemas sbb nk amik gambar ek..
hehehe =p

gloomy said...

cik sizuka...
memang kecik ea bilik cik sizuka..
uo bilik die bukan besar ke?
kompius2...

aku lg takde idea wat assignment...
hikhikhik

Anonymous said...

cewahh. awat kemas semacam bilik hang? hahaha
aku pun syukur gak dpt dok UO 3 thn. thanks UO!! xyah guna tenaga nk g kuliah (balik je la penat. haih)

:poppy sayang kelab(erk??!!):

::SizuKa:: said...

@ flip : huh..apekah? xpe..idea utk mengelak pakai baju hijau pasti ada...~ hee...[jgn marah daku]

@ shela : aih cik kak...dtgla ke bilik daku..everytime i'll make sure it looks like that..my rumate pun sama..pg2 wajib kemas mcm tu..(kes belajar dr sek asrama dulu2 kala)

@ mentari malam : uo asrama yg besar..uo pangsarama aku duk ni kecik sket..tp, bhgia daku di sini..=)

@ poppy : hg mai la bilik aku pg2 buta..tetap kemas! cewahh..weyh..mentang2 baru balik dr meting, trus kuar statement 'syg kelab'..hoho..apekah? (saya pun syg kelab)...can't wait to go GUnung ledang!~~wink*wink*

Ilyani Muda said...

aku terasa nk g lepak bilik ko la..
ahaks.. ;p

Marya Hana said...

pengemas.. ley dok 1 bilik ngn i ni.
hehe.

Misz SeroJa said...

gha..
aku x sbr nak raya..;p

She_La said...

oo yeke. hehehe yela2 dh caye dh yg bilik tu mmg slalu kemas cmtu..

Bagos tol kan hehe leh wat calon menantu ni =p

::SizuKa:: said...

@ yani : welcome to K9B104..hee...jgn silap bilik pulak tau..haha...jom!

@ marya : hee..bila bilik kemas, hati pun senang nak tido..=)
set! nanti nak rumet, cari i. haha~

@ zahid : heeeeeeee...pose pun blom cik kak..dah nak raya..sunggo bersemangat! hohoh~

@ shela : hee..calon menantu? bley2...skrg misi mncari jodoh sdg berjln ni..haha..sesuai klu nak promote daku jd calon mnntu..muahahahha~

nisah said...

ayat x leh bla misi cr jodoh berjalan...
huhuhuu
x pe nnt ktorg lepak blik ko...
lama x singgah blik ko...
huhhuuhuh...

::SizuKa:: said...

@ nisah : aih cik kak...lama ke x singgah?? ke tak pernah singgah lagi bilik baru daku? haha..salah tu..aishh...dijemput hadir bila2 ms je...dtg jgn x dtg!~ i'm waiting~

Anonymous said...

Nak tanya..kenapa eh dengan blok 9C tu?..saya dapat kat situ.

Related Posts with Thumbnails