:::ORANG-ORANG MANIS:::

Saturday, August 1, 2009

::Hari Ini dan Semalam::


Salam,

Semalam tido lewat. Tak tau la pesal pe lately susah sangat nak tido. Dulu 1200am dah terbaring atas katil. Sekarang ni 200am pun mata duk rasa segar lagi (tambah-tambah duk depan letop). Aish. Susah tido pun jadi masalah.

Semalam juga masa leka berfacebook, ada orang ketuk pintu kuat-kuat. Rupanya ada fire drill. Ceh! Kecoh je. Dah 3 tahun duk kolej ini, maknanya ini la kali ke-3 aku turun untuk fire drill. Mujur tak rentung macam kat Saina dulu. Haha. Dengan pakai seluar tido warna hijau pucuk pisang, sweater merah and tudung pink. (Kombinasi kaler yang capub!). Yong yong yong aku turun dataran. Terlupa nak tukar seluar (kalut punya pasal). Dari jauh, orang sure dah nampak aku. Rumet dah gelak-gelak kat aku. Cit. Tak patut betul. Tapi, biarlah. Malas. Gelap-gelap kat dataran tu mana la ada orang akan cam aku.

Semalam sempat qada tengok cite BioNik, La Dolce Amira and Nur Kasih. Semuanya best!

************************Itu kisah semalam*************************

Pagi tadi berazam nak siapkan assigment CPR (U3). Alhamdulillah done at last! (lega tak terkata). Penat perah otak memikirkan ayat-ayat power nak kasi dalam assignment ni. Huh! Dah lama tak buat karangan BM. Tu pasal lambat je gerak otak ini. Lunch tadi pon makan maggi kari je.( punya la tak sedap). Sekarang baru sedar maggi tu sebenarnya bukanlah sedap mana pon. Dulu je gila maggi. Sekarang dah tak. (Lega). Tak yah susah-susah beli maggi. Maggi pon mahal kan sekarang ni. Huh!

Lepas siap assigment, tekun bermain rubik. (Tah bila nak cekang main benda alah ini)


P/S : Takde motif tulis entry ni. Saje nak bercerita. Saya bosan ketika ini. UUuuu~

4 comments:

Anonymous said...

ku gk gamba ikan kat atas tu, ingatkan ko nak cite ko baru balik pulau

:poppy tertipu:

::SizuKa:: said...

hehe...ms post entry ni...aku teringat ikan kat pets wondrland tu..lantas trus edit cket2 n upload here..hahahha~

hujung tahun ni rasa mau ke pulau..jom!

Anonymous said...

jom2!! huhu. aritu kate plan nak g pulau (lupe name pulau tu).. awat tak terlaksana plan nye? aishhh

:poppy kecewa:

::SizuKa:: said...

eh ada ke?? pulau pangkor? pulau perhentian ? pulau redang? haa...lots of pulau aku mention,....sumanya nak p...tp, yg paling2 nak p ni ha...PULAU SIPADAN...Jom...kumpul duit sesama...haha~

Related Posts with Thumbnails