:::ORANG-ORANG MANIS:::

Sunday, May 9, 2010

::Pencuri pencuri::

Salam,

Hairan la dengan sikap manusia bergelar 'pencuri' ni. Suka sangat mencuri. Tak rasa bersalah ke? Sikit pon tak rasa ke? Kau tak takut ke? Ke kau rasa seronok curi barang orang yang bukan milik kau? Haa...hangin jugak aku dengan manusia jenis ni. Aku doa semoga Allah buka pintu hati kau supaya kau sedar banyak-banyak dan insaflah oii. Kat akhirat kelak kau akan ditanya jugak!


Baju merah ni pon ada orang berkenan nak hambik..t-shirt je pon, tapi aku sayang sangat baju ni. ;(


Sweater hitam ni baru hilang semalam kat ampaian. Barangsiapa yang ambil, nescaya kulitnya gatal-gatal naik ruam tanpa henti.

Heh, boleh tak aku doa camtu? Jahat plak kan. Tapi, tu la..sapa suruh curi barang aku sesuka hati. Aku tak tuduh sesapa. Cuma yang pasti MANUSIA la yang ambil. Takkan KERA plak kot. Baju yang ku sidai banyak-banyak semalam, hanya satu ni je yang hilang. Huu..pencuri pencuri..

P/S : Ubat gigi pon ada orang nak curi kat toilet. Apa la..~

11 comments:

Tinta Akliah said...

salam...

kalau kat asrama dulu, bukan takat ubat gigi, berus gigi pun boleh hilang... sungguh konfius. takkan pencuri tu gune kot? huhu... sanggup kah? haha... sungguh tak faham...

::SizuKa:: said...

tinta akliah :

salam kembali...
hooo...dahsyat...ubat gigi tu oleh terima lagi, ni berus gigi pon nak cilok..eeeeeeeeeeee...sungguh tak paham jugakkkk............

poppy said...

ko dok mane? uo?

::SizuKa:: said...

poppy : aku kat ktho..setinggan di bilik sally...huuu..~

rObin@ayuE said...

len kali beli baju besar2 xpon yg murah2 ja confem xdak sapa nk curik..hehe

nurulsyuhaida :) said...

ishh jahatnya,miskin sangat ka sampai nak mencuri..jaga barang elok2 weh,satgi dgn laptop2 kita semua dia angkut...

Fathi Adha said...

cik sizuka brape lama duk ukm?

lame tak jumpa kan... heeehe

::SizuKa:: said...

ayue :

manusia jenis ni..asal dia nampak lawa ja n berkenan, dia sambar ja aku rasa,,,tak kesah dah murah ka besaq ka...aishh..

::SizuKa:: said...

syu :

hooo...memang kena beware selalu ... kadang-kadang bukan miskin, tapi HABIT. pantang tengok barang orang yang lawa dari dia, dia gatai tangan gak nak amik..haa...

::SizuKa:: said...

fathi :

dah tak duk kat ukm dah..bye bye UKM...bye bye Fathi Adha..haha...c u soon on this coming August...insyaAllah ;)

Fathi Adha said...

waaa... sudah sedih rasanya..
bru je kenal2, dah nk berpisah...
inysaAllah August coming kite jumpa..

Related Posts with Thumbnails