:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, November 3, 2010

::muka bila comel::

Salam

Welcome November! Yes! Goodbye October. :(

Tension gila kerja today. Masuk kerja pagi. Seorang pun tak mai lagi. Tunggu bos. 2 orang je pagi tadi. Kerja yang staff buat selama ni, baru hari ni aku buat. Ha.amik sebijik. Yes! i know i have to learn that. Dugaan sangat hari ni. Masuk kul 830am, balik 730am pm. Over 2 hours. Penat sangat. Ish. tak tau la nak cakap macam mana. Kadang-kadang rasa cam nak stop je kerja, terus kahwin! Fuh..senang je fikir macam tu. Ingat kahwin tu cam beli karipap ka? :D

Sambil blogging ni, muka aku ditopengkan dengan mask dari Jepun. Jenis apa tah. Tak faham sangat. Sebab banyak bahasa jepun. Aku belasah je pakai. Baunya harum. Elok la tempek kat muka yang dah letih gila ni. Sian kat urat-urat muka aku. Selalu bekerja keras. Malam ni aku bagi less work sikit. Hehe. Sejak dah kerja, baru la pandai nak pakai segala mak nenek mask ni. Dah banyak mask aku try apply kat muka. Simply siti c bright, Garnier, Japans product and tak lupe juga Watsons punya mask.Hak hak hak.   Memang fresh rasa kulit muka pas pakai mask. So, bila aku rasa kulit muka ni cam lemahdan tak bermaya je, pakailah mask untuk 20-30 minit. Pastu peel off, no need to rinse off with water.  Tu la..bila jakun pakai mask, mulalah kan..:D


P/S : Simpati pada mangsa banjir. Rindu kan si Zaquan jugakk. Hazim yang comel dah selamat jumpa kelmarin. aaa. bahagia rasa bila dapat tengok telatah baby :)

4 comments:

songoku said...

ceh igt kan pakai mask apa....

nisah said...

nnt ada ofer bgtau la aku...

azaz said...

new url for my blog

http://azazluvjayncr.blogspot.com/

tq~
regards Aida Zunadiya

Anonymous said...

Are you finding it difficult to login to Binance? Is this problem giving you headache? Do you want to get rid of this problem in a short span? If yes, then contact a representative at Binance customer service. Dial Binance helpline number AT-1888-764-0492 where you always find an elite professional at your disposal. The team comprises of experienced and knowledgeable professionals who are trained to give the best services to the client.

Related Posts with Thumbnails