:::ORANG-ORANG MANIS:::

Saturday, March 21, 2009

::Hadiah Buat Sizuka::

Salam,


[Gambar Hiasan]

Semalam, barangkali kejutan buat Sizuka. Gambar di atas ini telah dilukis oleh seorang kawan aku yang kini belajar di UTM, Johor. Sudah lama dia lukis barangkali, baru semalam gambar ini selamat delivered kepada aku. Konfius aku pada mulanya, aku pun teragak-agak untuk meneka sape la minah dalam picture ni. Hehe. Barangkali aku or orang lain? Kang kalau silap, malu aku je. Hihi^^ [berapa banyak 'barangkali' daa..]

By the way, thanks a lot to Mohd Bakheet bin Md Shukri kerna rajin bebeno melukis gambar aku ni walaupun tak disuruh. Hehe. Gambar yang lagi satu tak siap-siap lagi. Delay^^
"eh, asepal kedit ni dh tinggal sket je?? sape ar pau.."

P/s : Hilang arah selepas study. Takde keje. So, blogging yang bukan ilmiah. Pendek kata, komen tak diperlukan pun takpe.^^

Related Posts with Thumbnails