:::ORANG-ORANG MANIS:::

Thursday, March 26, 2009

::Sindir-sindir Sayang::

Salam,

Sindir? Perhatikan :







Apa anda rasa? Bagi aku, gambar title ' bukan muhrim' tu tah pe-pe je. . Itulah manusia. Bila pegangan iman tak kuat, segala yang haram dianggapnya halal. Zaman sekarang ini macam-macam hal terjadi. Maksiat, zina dan anak luar nikah semuanya macam sudah jadi perkara biasa. Bayi yang tak berdosa dibuang macam tu je dalam tong sampah la, longkang la, tepi jalan la. Huu. Macam dah takde nilai dan maruah manusia ni. Otak letak kat lutut ke ha? Mula nak bebel, cukup-cukup!
Aish..apa-apa pun, semoga kita semua terselamat daripada benda-benda sebegitu. Solat fardhu jangan ditinggal. Batas-batas pergaulan hendaklah dijaga sebaik mungkin. Kuatkan iman. InsyaAllah, Allah akan melindungi kita daripada perkara sebegitu.^^
P/s : Gangguan dari makhluk planet sudah hilang. Lega!

2 comments:

Anonymous said...

kecik sgt la gambarnye cik sizuka.. kecik mate sy dibuatnye. uhuhhu...
*kening ku berkerut2*

:poppy yg rabun:

SizuKa said...

To : poppy

Huhu..aku lupa poppy ni rabun..hihi..

oh..memang. Gambar itu agak kecil selepas aku publishkan. Kalau nak tgk gambar besar, dtg tgk kat letop aku ni..haha..^^

Related Posts with Thumbnails