:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, April 8, 2009

::Helpless::

Salam,

Lately, dia sangat beremosi. Tah la kenapa. Dia sendiri tidak pasti. Dia selalu menangis, menangis and menangis. Dia terasa? Entahlah. Dia sendiri tertanya-tanya kenapa dia jadi macam tu. Allah tahu apa dia rasa. Dia tak suka menyusahkan orang lain. Dia suka simpan dalam hati. Dia sendiri pun dah kurang betul kot. Maklumlah, exam hampir tiba!

Sejenak bangun pagi tadi, dia terfikir..

"Perlu ke kita hipokrit untuk menjaga perasaan orang lain? Perlu ke? Perlu?"

Tolong jawab.

*H.E.L.P.L.E.S.S*

P/s : Tak perlu tahu siapa 'Dia' kerna 'Dia' adalah nama singkatan bukan sebenar.

::Terkesima sebentar membaca blog salah seorang member tadi. Tertikam hati ini!::

6 comments:

Afterlife said...

tak perlu la dia hipokrit skadar tuk jga prasaan org lain sedangkan hatinya tersiksa..jgn smpan dlm hati msalah yg di hadapi..nescaya akan memakan diri..let gone be bygone

-ku doakan moga harinya2 d permudahkan-

nisah said...

sizuka...
jgn la simpan semuanya dlm hati...
kalau byk2 simpan nnt hati jadi kembung...
nnt dah banyak sgt simpan hati leh pecah tau...
masa 2 nnt hati x leh berfungsi dah...
huhuhu...
aku rasa x d apa la...
sume dah settle...

aku rasa x yah la jaga perasaan org...
kalau luahkan kat dia lagi cepat masalah leh selesai...

huhuhu...
tertikam hati ko gha...
cepat2 la cabut menda yg menikam itu...
nnt byk lg darah yg mengalir...
huhuhuhu...
meh aku ubatkan ko...
aku kn BSMM...
huhuhuhu...

smoga sizuka semakin ceria...

SizuKa said...

To : Afterlife
Thax for your pray! Same goes to you^^

To : NIsah
Ok..alhamdulilah...everything will be fine..eh..already fine! Thax for your help!^^

aku dah lama cabut tikaman kat hati ni..;p

hayati said...

sush nak puaskan hati sumer org...org pon ader ker nak jage sngat hati kiter...ni pendapt ak..huhu...xtaw la..heheh....gud luck exam!!...chaiyok2...

Anonymous said...

tak paham~~ huhuhu

*ku wat muke blank*

:poppy:

SizuKa said...

To : Yati
Memang susah nak puaskan hati semua orang..memang susah...memang..sebab manusia ni bukan sempurna...good luck exam!

To : poppy
Huh..tak faham? aku guna ayat berbelit2 kah? haha....kamu faham rasanya tu..;p

Related Posts with Thumbnails