:::ORANG-ORANG MANIS:::

Thursday, April 9, 2009

::Love You All::


Salam,

Entry kali ini just nak ucapkan thanks a lots kepada kawan-kawan aku yang banyak support aku time aku tengah serabut, susah, sedih, pening and bla...bla...bla...Tetibe aku tersedar yang ramai juga sayang aku rupanya. Ahaks!! Peristiwa yang lalu jadikan pengajaran. Hope tidak berulang lagi. Aku sudah penat melayan perasaan sedih!

Kini aku gembira.
Namun, dalam kegembiraan ada juga ketakutan! F.I.N.A.L E.X.A.M! Huh!
12 days left!^^
P/S : Terima kasih kerna menyayangi aku! Aku jua sayang kamu semua. (^~^)

8 comments:

Khairi Aswad said...

aku termasuk skali x dalam ucapan tu??

::SizuKa:: said...

To : Aswad
Haha...of course Mr Aswad! Thax again coz sudah banyak tolong aku. Tolong DENGAR masalah aku kadang2. Hohoho...i appreciate it!^^

Anonymous said...

knpem2 r aku masuk skali.. ur welcome...

Arief Rahman Heriansyah said...

sama-sama !!!

nisah said...

x d apa la...
2 la guna kawan...
kongsi sama2 susah n senang wlpn x merasa...
tp bila tgk kwn2 sedih kt pn sedih gak...

Misz SeroJa said...

luv u 2..hehe

Atan said...

abis atan tak de ke? thanks follow blog atan dan selamat berjaya dalam exam ...

Ilyani Muda said...

wish u gud luk..huhu..

Related Posts with Thumbnails