:::ORANG-ORANG MANIS:::

Saturday, June 20, 2009

::Hari Ini Saya Sedih::

Hari ini betul-betul sedih..kecewa..hampa..duka lara..nestapa..citt..pe kes lor...
Tapi sungguh..hakikatnya...hari ini aku betul-betul sedih..aku nak lari jauh-jauh..
Aku dah penat hidup macam ni...
Dah penat berperasaan macam ni..
Dah penat....
DAn sangat penattt..
Sampai bila aku kena mcam ni...aku dah penat...
Dan kini bertambah penat..
Perlu ker??


Boleh tak jangan cari masalah kalau tak nak sedih?

Awat la aku juga kena rasa perasaan macam ni..
if can, i want to say "NO"!!!!!
BENCINTA..lagu ni femes kot..baru aku faham rupanya..citt..
Ni tengah kecewa..huh!
Menyampah...tak suka...rimas dengan sesetengah golongan yang perasan baguss!~

Semua orang nak hidup bahagia kan..including me~..tapi..
biar dia(kebahagiaan) datang tergolek2 or we need to find it by ourself??
Apa patut aku buat????

Saya sangat sedih hari ini setelah melihat..saya tak nak lihat..tapi saya perlu lihat sebab saya nak tau..agak putus fius di situ..


SAya SAngat SEddihhhhh Ya Allah.....pada hari ini...saya sudah penat menangis...tolong lah...apa sebenarnya yang jadi kat saya ni....saya mahu balik UKM secepat mungkin dan menamatkan pengajian secepatnya! Hope next year i can grade!~ Amin..i wish..really hope...1 years...faster move!
Saya sudah penat menunggu~
Please....

8 comments:

zeiDa said...

salam..
eit dear wat happen...

nisah said...

awat cdih sgt ni sizuka...

Efiris said...

Apa yang berlaku kerana dua sebab: pertama untuk menyedar/membaiki kesalahan kita, kedua untuk menjadikan kita dari baik ke lebih baik.

ejan said...

bencinta vs bercinta.. hehehe

Anonymous said...

bagi saya, kebahagian perlu dicari..ianya tidak dapang bergolek..hidup adalah tentang pilihan..tidak dinafikan kadangkala kita memerlukan sedikit 'luck'...

Anonymous said...

hi sizuka...
saya dapat memahami perasaan awak...
saya rase u perlu bertenang pada masa ni..jangan fikir bukan2..ini kerana apabila seseorang fikirannya celaru, dier akan mula berfikiran tidak mengikut akal tetapi emosi..apabila emosi menguasai diri..kita akan mula berfikiran bukan2...pertama u cari punca masalah ..kedua sizuka cari solution untuk masalah..mungkin penyelasaian janka panjang atau jangka pendek..h..sebenarnya masalah sekeliling sizuka yang akan membentuk sizuka untuk menjadi seorang yang lebih matang masa akan datang..

Hidup tanpa masalah....seperti hidup tanpa ilmu..
setiap masalah yang timbul..mempunyai penyelesaian..
setiap penyelesaian mempunyai pengajaran hidup..
Semua masalah yg kita hadapi ..ada hikmahnya..
-Mr Pemikir-

Anonymous said...

jiha, smangat2!!!!

:poppy:

SizuKa said...

To All : Thax guys coz taking care bout me...now dah ok. ;)

Related Posts with Thumbnails