:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, July 8, 2009

::Ada apa dengan KAJANG?::

Salam,
Sudah 4 hari aku berada di UKM ni dan ini hari ke-3 kelas aku bermula. But, semuanya hanya intro saja except kelas U3 (Penjagaan Kesihatan Diri). Kelas ini advance. Start bukan main awal lagi. Hari first dah mengajar dan sangatlah bosan since aku tak ada geng dalam kelas ini. Majoriti budak cina yang datang. Aku ingatkan aku dah silap masuk kelas. Lastly, ada la seorang Malay boy ni buat-buat macho masuk kelas. Siap duduk depan lagi. Kagum!

Since kelas banyak tak mula lagi, semalam pergi la jalan-jalan kat Kajang dengan geng-geng aku(Zahid,Nisah,La,Nisah yang ayu heck and Atun). Lepas kelas Dr Roslinda, kitorang tunggu bus at PTSL. Lama betul tunggu Rapid. Aku dah imun dah rasanya dengan karenah bus ni. Bila aku nak je, dia lambat je datang. Bila tak nak, banyak plak dia muncul. Contoh terbaik, pagi tadi masa aku sidai baju. Rapid lalu je depan kolej aku ni. Aishh...dah nasib aku kot. Memang seorang penunggu. Tunggu bus, tunggu orang. Tunggu, tunggu dan terus tunggu laa...Hampir sejam kitorang tunggu bus, barulah muncul. Of course la ramai kalau dah lambat datang tu. Huh. Sod Ba Ro je la...

Even Kajang tu nothing, tapi tu la tempat terdekat yang mudah untuk kitorang pergi. Haha. Dah hampir 2 tahun lebih, geng-geng kami ni memang masih setia dengan Rapid. Tah bila nak merasa kenderaan sendiri. Tapi, bila lagi nak merasa naik bus. Once dah dapat kereta/ motor, bus dah tak layan dah. Tul tak? ;p

P/S : Dalam menunggu bus, sempat lagi aku lenyek-lenyek duit RM1 buat bentuk love seperti dalam gambar rajah di atas. Haha. ( Lama tak sebut word 'gambar rajah'). Hobi lama lipat duit.! Tapi, kurang jadi coz duit dah koyak hasil lenyekan aku. ;p

16 comments:

Jejak Hamba said...

ada-ada saja cik sizuka ye haha...(nak pegi makan sushi mode)

v(^o^)v

::SizuKa:: said...

@ Fakhrus : Makan sushi x ajak aku pun..smpi ati..;(

Jejak Hamba said...

jom2... ha... dah ajak ni... cpat la datang aku tunggu kat sini ni... haha... :p

nisah said...

bese la gha...
kt smpi grad pn setia ngan bas...
hehhehehe...
aku tunggu ko bw kete la ni skrang...
hehehhehe...

::SizuKa:: said...

@ Fakhrus : Amboi..mcm la Jepun tu sebelah UKM ni ja..klu sebelah ni, dah lama aku smpi taw..xpe2. Aku tuntut sushi ni 26hb 7 ni k..kita p mkn kat sushi king..ngeh2..~

@ Nisah : Nak tunggu aku bw kete?? Bertuah yg amat la sgt mak aku akan bagi...tak yah tanya pon dah tahu dah...aku tunggu ko la nisah..xpon si adik kita yg garang tu...wahahaa..>~ one more, kita mmg terlalu SETIA dgn RAPID ;)

gloomy said...

gha... bukan aku lupekan rapid...
tapi aku sudah menjadi gayat apabila menaiki rapid..
seram sejuk aku..

::SizuKa:: said...

@ mentari malam : HAhaha..aku tau kisah di sebalik kegayatan ko wahai cik fatin..kelakar bila aku dengar cik atun bercerita..hehe..kaku,statik kamu di dlm rapid..hoho~ jgn takut2..b cool..nnt aku bawa ko naik rapid lagi ok...hehe...~

Jejak Hamba said...

kat tepeng ade kan? aha... ak bawak je la... nanti kang ko bayar tuk ak skali tau hihi...

Misz SeroJa said...

amboi ada hati tgu kereta dari adik yg garang ek??haha
uit,pattnya kakak la kna sponsor..
ada ke suh adik..hehe
aku pn klakar cter aten kaku dalam bus..hehe

::SizuKa:: said...

@ Fakhrus : Tepeng sentral ek? x pernah lagi jejak kaki di situ..ngeh2..ish..x gentlemen la kamu klu pompuan yg byrkan..hehe..xpe2...kita sharing together2 both sides..hahha ;p..sy tidak kisah..~

@ zeida : Kakak dan adik tiada bezanya..kita serupa..haha..pngk adik tinggi dr akak. jadi adik perlu bw avanza ke cni kelak..dpt la akak tumpang skaki...hohoho..;p

gloomy said...

wah...
begitu rancak kalian mengutuk kekakuan aku ya..
xpela gha..
xmo aku naik rapid...
hehehhehehe

gloomy said...

wah...
begitu rancak kalian mengutuk kekakuan aku ya..
xpela gha..
xmo aku naik rapid...
hehehhehehe

::SizuKa:: said...

@ mentari malam : erk?? xmo?? huhu..xpela. Aku x suka paksa2 org..once ko dah ckp xnak, ak ok je..tp, xsempat aku nak wat video kekakuan ko tu..ngeh3..~

ini q i L L said...

rapid mmg kalo leh xnk lalu ukm da kot. hehe

bachelors diary said...

dia tau nak bwk penumpang yg xbes..sb tu dia xlalu masa ko tggu..kakakakakakaka

::SizuKa:: said...

@ qill : aih..klu rapid xnak lalu ukm dah..parah ni..hoho~

@ suhail : Ceh..nak ngata aku la tu. Elo..Rapid tu ptut bersyukur tau sbb ada lagi penumpang yg sabar mcm aku nak naik dia..muahahah..~

Related Posts with Thumbnails