:::ORANG-ORANG MANIS:::

Tuesday, July 7, 2009

::Again..It happen!::


Second award i got from Nik Nur Adilin. Amazing ke??? Hoho. Btw, thanx a lot my dear!~

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda. (dah letak dah..)

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

a. Nama penuh budak ini 'Nik Nur Adilin binti Nik Anwar'. Manja. Dan dia sama spesies dengan aku, anak bongsu! Wee...~

b. My junior (maths)..peramah dan rajin tanya soalan kat mentor aku. Huhu.

c. Suka senyum bila jumpa aku. Hehe..;)

d. Dalam blog 'Sweet Lavender'(dia), dia letak lagu 'Kertas' yang bertajuk 'Kekasih Yang Tak Dianggap'. BEst2! (aih cik adik..ada apa2 makna ka? Hoho...)

e. lahir pada 30 Mei 1989. (Mujur dah lepas..hehe..)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

refer here : http://sizuka24.blogspot.com/2009/06/award.html

4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang diri mereka.

i . Zahid- adik yang garang+tegas. Haha.

ii. Nisah - suka main game, baca novel dan tengok cite korea..khusyuk betul!

iii. Atun - suka buat lawak spontan..kelakar minah ni..hoho!

iv. Aswad- Dia malas nak cakap bila dia tengah marah..takut2..

v. Fakhrus Syakirin - bakal balik Malaysia 26.7.09 ni..huh..butterfly lagi satu...hihi...;p

7 comments:

Misz SeroJa said...

uit kna tag ke...huhu
nanti rajin baru wat ek...
mmg btul..
garang dan tgs...
mmg kakak yg memahami..hehe..;p

::SizuKa:: said...

@ zeida : hampir 3 tahun kita kawan..xkan la aku x kenal perangai kawan aku sorg2...huhu..ko ni terlalu teramat ku fahami..ki3..;p

Jejak Hamba said...

cik sizuka... ada masa nnt aku amik award tu hehe... bz sket dgn homwek bgaikan gunung di padang sahara....haha..

::SizuKa:: said...

@ Fakhrus : UIsh..its ok. Mu semedang bz dgn omwork yerk...byk betul omworknyer....meh aku tolong kit. Ku tgh free ni..haha~

Jejak Hamba said...

hoho... biase la... nk berjaya... kne la berkorban masa, jiwa dan raga beskal... haha...

::SizuKa:: said...

@ Fakhrus : Raga beskal??? bijak..bijak...anak sape la ni agaknya...wahhaahaha.. ya..ya...nak gaji 5 angka kena la berkorban banyak tenaga..hehe..;)

Jejak Hamba said...

amin...

Related Posts with Thumbnails