:::ORANG-ORANG MANIS:::

Sunday, August 9, 2009

::Ada apa dengan blog?::

[ masa zaman 'muda-muda' dulu]

Salam,

Setelah post beratus-ratus entry, baru terasa nak post 'ada apa dengan blog?'. Dulu masa buat blog, tak tau apa motif. Tengok orang buat, rasa nak buat. Blog ni created since 2008 masa short sem 1st year. Entry mula-mula banyak merapu tak ketahuan. Ahaks! (macam sekarang ni tak merapu je).

Bila buat blog, rasa macam banyak benda boleh sharing. Rasa macam semua benda nak cerita. Tapi, not all la. Ada juga benda yang dapat and patut share and sebaliknya. Blog ni kadang-kadang macam diari hidup pun ada. Nanti bila baca balik entry lepas-lepas tu, rasa lucu pun ada. Kelakar tengok telatah diri sendiri. Haha.

**********************************************************************
Ada yang pernah bertanya ' Kenapa letak nama blog SIZUKA MANIS??' Erk..jawapannya : Saya pun tak tahu kenapa. Masa create blog, saya terfikir pasal sizuka. Manis tu datang dari mana pun tak tau. Pendek kata, saya pun tak tau kenapa saya letak nama sizuka manis. Haha. Acceptable? ;p

Rasa malas nak tukar nama. Biarlah macam tu. Tetap dengan SIZUKA MANIS =)
*******************************************************************
Blog aku ni ada yang berilmiah and ada yang tak berilmiah. Kadang-kadang banyak membebel. Rasa tak puas hati semuanya nak cite dalam blog ini. Ada masalah apa-apa pun rasa nak post dalam blog ni. Tak reti nak buat keputusan pon nak post dalam blog and even pasal KERA pon nak cite dalam blog. Hehe. Later baca balik, tersengih sorang-sorang. (Apa motif? )

For some entry yang banyak menimbulkan persoalan, komen juga banyak. Thanks to them yang rajin memberi komen dalam blog aku yang tak seberapa ini. Thanks juga to them yang rajin beri award kat blog aku ini. Walaupun aku tahu yang blog ini bukan hot pun ( aceeewaahhh!)

Nanti bila tuan punya blog dah 'takde', orang akan kenang dan baca balik blog ini (yeke?). Mungkin dah takde sapa nak teruskan update blog ini. Blog ini pun orang dah jarang kunjung. Or maybe nobody akan tengok.

P/S : Lately sat (sekejap) rasa sihat. Sat tak. Malas makan ubat la.

4 comments:

gloomy said...

dirimu akan tetap daku kenang.. (^_^)
jgn malas2 makan ubat..
hehehhe

Ilyani Muda said...

ak pelik ngn gmbrnya..
ko dah grad ke?
huhu..

::SizuKa:: said...

@ fatin : malas makan sbb asyik ngantuk je...x jadi keja dibuatnya..tido..tido..tido...huuuu~
thax kenang daku selalu dlm doamu...hee.~

@ yani : dah2..since 2004..(kot)..haha...xdela..tu pinjam baju kak aku..knon2 dah grade la...kebetulan wrna purple sbb kami fac yg sma..ngeh2~

cik violet said...

wah..bakal grad 2x ek..hehe

Related Posts with Thumbnails