:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, August 14, 2009

::ConvoFair UKM '09::

[ comel kan baby ni walaupun kurang mempunyai rambut..hee ]

Salam,

Semalam pergi Pesta Konvo dengan geng-geng burung gagak hitam ni ( Wana, Atun, Zahid, Nisah, Blink2, Mimi, Yani, Sue, Fura, LA, Ejah, Anes and Wani). Sempoi betul! Riang tak terkata. Since perasmian started on semalam, of course orang ramai. And disebabkan aku tergedik sangat nak jugak ke sana even tahu badan tak berapa sihat, kena la pakai mask. Girang gila main dance mat even aku kalah di tangan Wani. Haha. Baling bola tenis pun tak kena tin. Tapi persis gak kena sebab 3 tin je degil tak nak jatuh. Huh. Yang paling kelakar main dart. Ketiga-tiga balingan aku melayang-layang. Terpesong gila. Apa la. Haha. Tiada bakat (kot).

Semalam balik pon dah lewat sampaikan ubat pon lupa nak makan (alasan). Sampai bilik pon langsung tak ngantuk (sebab tak telan ubat batuk pas maghrib tadi). Hihi. Online apa yang patut (FB, YM). Till 1 lebih aku pasrah. Mata dah kuyu. Decide mau tido sudah.

Pagi ini bangun dengan semangat waja. (pasal nak balik umah hari ini). 632am terjaga dan lepas solat Subuh terasa mau online (and berblogging). Hee. Tak sabar mau ketemu sama kazen tersayang! Semuanya pulang ke kampung hari ni. Ayuh kalian! Semoga aku selamat sampai ke kampung. Amin (^_^)

P/S : 5 jam je ke aku tido semalam? (jarang berlaku ni)

2 comments:

nisah said...

syoknye balik umah...
kim slm kat sume...
epi oliday...

::SizuKa:: said...

TQ! mmg syok balik umah..hohohohoho~

Related Posts with Thumbnails