:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, September 11, 2009

::Sana Sini::

Salam,

Lama tak update blog. Sibuk. By the way, Ramadhan kian menghampiri penghujung. So fast! Tak sangka minggu depan dah nak masuk Syawal. Ramadhan kali ini cukup best bagi aku walau tanpa insan tersayang, walau tak dapat berbuka tiap-tiap hari kat rumah, walau tak dapat sahur di rumah, tapi pengalaman berbuka sana sini, dengan orang itu orang ini, tarawih sana sini..semuanya cukup bagi aku. Alhamdulillah~

The latest, petang tadi aku, Zahid, Anes, Fatin dan Blink2 berkesempatan pergi berbuka puasa di Surau Mawaddah di Bandar Baru Bangi. Pendek kata, segalanya selesa di situ. Dari segi makanan, toilet, bacaan imam, tempat solat semuanya bagus! Tak kurang juga makcik-makcik yang rajin bebeno 'menegur' kami. Haha. Ragam orang tua. Macam-macam ada.

And, 3 papers mid sem dah lepas. [Strategi dan Kawalan, Real Analysis and Basic of Food Science.] Alhamdulillah. Coming soon is Struktur Aljabar on Monday. By Wednesday, InsyaAllah dah berangkat pulang ke Kedah. Alamatnya Khamis skip kelas ler. Takut jalan sesak. Itu pasal balik awal. Maaf Dr Roslinda and Dr Wan Aida. Rumah jauh. Kena balik awal. Hehe.


ketika berbuka bersama ex rumet di KLCC..love them much!~

And, on Sunday ni, my bro balik Malaysia. Uh. Suka tapi takut. Apsal ea. Adoi. (garu-garu kepala). Harap segalanya dipermudahkan olehNya. Kena bagi tahu big secret to him. Tabah cik Jiha!

P/S : Kad raya dah beli, tapi tak tau nak bagi kat sapa.

19 comments:

zeiDa said...

apa plak rahsia yg takut bebenor mau g taw 2...
dun worrylah...
abng ko x kan makan ko..;p
wei mg2 aku dapat selipar orang yg beriman...
apalah nasib badan..;p

Cikgu Adham said...

salam..
woooo byk shopping

::SizuKa:: said...

zeida : pasal my coolpix S200 la..huhu...takut tul..kecut perut aku..harap jummpa balik la selipar ko tu...redha je klu org tu teramik..dia pon x sedar kot..huhu~

Cikgu Adham : salam..eh..mn de nyoppping pon...g isi perut je dgn mmber..huhu~

Fakhrul Islami said...

huhu... siap sedia menghadapi cabaran yang akan datang hahaa....

Fakhrul Islami said...

lupa lak... satu info nk bgtau... aku dah jual kamera aku tu... hehe...

::SizuKa:: said...

fakhrus : siap sedia dari fizikal n mental..;p

eyh..bakpe jual?? dah pakai yg lagi canggih ke?? hihihi~

^_s::a::s::a_^ said...

tatau nk bg kad rye kat sape??
meh kasi kat aku...
huhuhu
n_n

Fakhrul Islami said...

haha... pandai ko teka... ish...ish... kantoi gak... huhu...

::SizuKa:: said...

sasa : haha..sukanya sasa nak dpt kad raya dari aku..hehe..~

fakhrus : ahha! mestilah tau..dah lama kawan dgn bos nie..hehe..nnt tahun depan beli yg canggih manggih lagi ea..;p

Fakhrul Islami said...

ni baru je beli... tgk le tahun depan... kalau bosan... pastu dapat jual yg lame leh le beli baru... huhu... klu tak... pkai je... hehe... sbb kali ni mmg terbaik...huhu...

::SizuKa:: said...

fakhrus : hoho...pencinta kamera betul...leh 1 geng dgn abg aku cenggini..korang berada dalam spesies yang sama...wahahahah~

Anonymous said...

aku cop kad raye yg paling besar!

:poppy mengangkat tgn:

::SizuKa:: said...

poppy : nak jugak dia ea..ko tak yah ler tunggu kad raya besar2 dari aku...tu ha..Mr S..already stand by dah..nak bagi BIG BIG BIG punya kad raya..siap ada ringtone lagi gitu..wakakkak~

Fakhrul Islami said...

haha.. tak sama la... abg hg pakai nikon kan? ak canon... huhu... abg hang ada ltak gambaq kat flickr?

(sedang menunggu kamera baru sampai ke bilik ini hehe... lg 2 hari... insyaAllah...)

Anonymous said...

hahahah. hiperbola la ko. siap ringtone. nak tunggu dari ko pnye~ ngeee~

:poppy:

::SizuKa:: said...

Fakhrus : tak tau pulak dia letak ke tak..flicker tu mende? haha..[tatau]..abg aku pakai NIKON..

eit.tahniah! dah dapat 'buah hati' baru..jaga dia elok2..tahun depan aku nak jumpa dia...heheh..insyaAllah ;)

::SizuKa:: said...

poppy : haha,...bukan hiperbola la..its true..yg d latest kan,,siap leh record suara lagi...canggih tul kad raya zaman laa...tunggu le cik kak...lusa tulat sampai le ...hhihihi~

Fakhrul Islami said...

hehe... insyaAllah aku jaga buat hati aku macam aku jaga nyawa...

betul-betul tak tau ke cik jiha? cube tengok ni...

http://www.flickr.com/photos/xeocalt

::SizuKa:: said...

fakhrus : TQ gtaw..ada gbr flower la dlm tu...mcm yg dlm ur FB..hihi...;)

Related Posts with Thumbnails