:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, October 23, 2009

::Terus Berlari::

Salam,

Kelmarin, my lappy is back! Gembira sikit, tapi takde la gembira sangat. Masa laptop 'berhijrah' 4 5 hari lepas, bukan main lagi sibuk nak guna laptop. Nak buat resume la, nak cari gambar pasport la, nak transfer nota la. Macam-macam hal.~

Siang malam study. Belanjawan pun tak sempat nak tengok. Penat otak. Isnin dah start 'berperang'. Hee~

P/S : Dah beli dah buku takfsiran mimpi petang tadi. Yosh!
: Entry ni takde motif.


Sorry
kalau
rasa
penat baca. Agagga~

2 comments:

Fakhrul Islami said...

salam...
dapat mimpi ape plak le cik jiha ni... huhu... ni mesti kene belit ular sawa ni... haha... klu mimpi tu tak pyah beli buku tafsir mimpi cik jiha... tanya je mereka yang lebih berpengalaman... haha..

::SizuKa:: said...

fakhrus : eit..nak tanya sape? napa mesti ular sawa...bukan ular lain? hee...ada la mimpi pelik2 dulu2 kala...tu pasal gedik nak cari buku ni..akhirnya jumpa gakk..hoho~

Related Posts with Thumbnails