:::ORANG-ORANG MANIS:::

Friday, January 1, 2010

::B.E.K.U::

Salam,

1 Januari 2010. Hari pertama dalam tahun 2010. Masing-masing ada cerita masing-masing. Setakat yang diketahui, achap dengan dugaan *bad starter* nya, poppy dengan ketekunannya membuat spss di samping memikirkan tajuk TESIS, ije dengan rezeki besar dapat bertugas di Kluang starting on 4th Jan dan aku..terperap dalam bilik K9B 104 dengan otak yang semakin BEKU. iya. Beku sebab tak berkembang asyik mengadap letop dari pagi. Petang off. Malam on balik. Nak baca journal tersangatlah malas. Apa nak jadi lah. Nak study undang-undang pun malas. Ouh, mood malas always around me. Sshh. Pergi jauh-jauh.


Malam ni hp rajin berbunyi. Berderu-deru mesej masuk. Selain Mr Aswad, tertera nama "Wani UiTM" yang mesej aku dengan panggilan Kak Jiha. Ingatan aku masa tu hanya terbayang si adik dalam group aku masa aku jadi fasi di UiTM tahun lepas. Tahun ni, dia darjah enam. Lantas aku bertanyakan tentang bagaimana persiapan untuk memasuki alam persekolahan semula. Dia balas.

" Sekolah? Eh..dah nak start praktikal dah 4 hb ni"

Aku garu-garu kepala dan cek semula phonebooks. MasyaAllah.rupa-rupanya itu bukan adik Wani yang terbayang dalam fikiran aku tadi, tapi "Wani UiTM" itu sebenarnya salah seorang fasi yang turut serta dalam program yang lepas. Haha. Ramai sangat nama WANI dalam phonebook ku. Itu padahnya. Malu saya. ;(

P/S : Saya H.O.M.E.S.I.C.K this week. Tapi, status kewangan buat saya takleh balik! ;(

3 comments:

Anonymous said...

bosan? g la makan kat singgalang..

teka siapa saya..=P

Misz SeroJa said...

di 1 january..
aku rasa aku mcm dah makin kehilangan seseorang..;p

::SizuKa:: said...

Anonymous : ya. saya tahu siapa anda. [Dr INS]

MIs Seroja : hilang siapa? eh, aku masih ada tau! haha~

Related Posts with Thumbnails