:::ORANG-ORANG MANIS:::

Tuesday, January 12, 2010

::Bulu Mata::

Salam,

Dulu masa aku kecil, aku pernah dengar orang kata, kalau bulu mata jatuh sebelah kiri, tandanya ada orang benci kita. Kalau bulu mata jatuh sebelah kanan, tandanya ada orang rindu kita. Erk. Sunggo ke? Wallahualam.

Tapi, bagi aku, kalau dah nak jatuh, jatuh gak. Apa boleh buat. Macam rambut la jugak. Tapi, kalau ikut saintifiknya, mungkin ada sebab-sebab tertentu kot kenapa bulu mata ni boleh jatuh. Erk. Kaji la sapa rajin. Buat tajuk tesis. Haha~

Malam ni bulu mata aku asyik turun dengan lebatnya. Wah wah wah~ So, orang-orang di luar sana, sila berhenti benci dan rindu i ya. Haha.

P/S : I'm going to be crazy with Mr T. Stop!

19 comments:

Anonymous said...

tajuk tesis:
ANALISIS KAJIAN KEJATUHAN BULU MATA MENGGUNAKAN PERSAMAAN TERBITAN

ku suda lama tidak mengomen di sini. hihi.

:poppy datang lagi:

nisah said...

tu maknanya ko kne syampoo bulu mata 2...
hehhehe...

Fathi Adha said...

tajuk tesis:

BULU MATA DAN KAITANNYA DENGAN PERANAN ORANG SEKELILING ANDA: kajian terhadap Sizuka Manis.

kajian ilmu Melayu.

::SizuKa:: said...

Poppy :

haha. kelakar tajuk tesis ni. kalau sv aku terima, aku ambik tajuk ni. haa..~ ouh~

Nisah :

Syampoo? ada jual ka? maskara tu shampoo ka? haha. jahil sikit bab mekap ni!

Fathi :

erk. apakah. wujud ke tajuk nie? erk.

ber_uwang said...

btol la uncle rindu nak jumpa sizuka

Misz SeroJa said...

Mr T??
aku mcm taw je..;p

bulu mata aku lama x jatuh dah ney..hee

Fakhrul Islami said...

salam...
kurafat semata-mata kepercayaan2 tu... huhu... ak tiap2 kali bulu mata ak jatuh, ak pasti tersenyum teringatkan kepercayaan ni huhu... biasalah orang melayu, kaya dengan adat dan bahasa. sekadar untuk mencantikkan bahasa agaknya...

::SizuKa:: said...

Uncle :

haha. uncle tak free. macam mana nak jumpa comey and sizuka. hihi..

Misz Seroja :

wajarlah ko tau sape Mr T. haha..

Fakhrul Islami :

salam kembali..tahu takpe. hihi. aku pun tatau apa motif pasal bulu mata jatuh nie..dah nak jatuh, jatuhla kan. haha. tapi, klu tgk bulu mata jatuh belah kanan, aku senyum sorg2 gak bila teringat apa org dulu kata. haha. takbek takbek. bukan percaya 100% ok..

deusXmachina® said...

bulu mata sape lah yg kena rembat ni
erk888

erk888.blogspot.com
dizisgude.blogspot.com

Fathi Adha said...

sizuka:

tajuk ni belum ada org buat... jadi masih available utk di buat nyer...

p/s: tajuk tesis sy dah ada...

~ a for ana ~ said...

tajuk tesis:
bentuk bulu mata mengikut huruf;
C, l, ....Z???? hahha...

kawie2020 said...

kawie selalu jr cabut bulu mata.. best per.. hehehehehehe

Fakhrul Islami said...

paham2... sbb aku juga begitu. selalu tersenyum seorang diri. haha...

Firol said...

hek eleh..hehehehhee....habis gugur segala bulu amacam?

::SizuKa:: said...

deus :

entah. ok. later on i visit ur blog ;)

Fathi :

o, erk? kalau ada mathematical around 70%, dah bleh amik jadi tajuk ni..;p

ana :

erk..ada ikut huruf? parah ni.

kawie :

he is coming back! hehe..cabut memang boleh..tapi, jangan cabut semua. kang air hujan masuk mata ;p

Fakhrul :

ya. sama seperti aku jua ;p

Firol :

hahaha..sengal. mari kaji apa akan berlaku. ;p

Fathi Adha said...

sizuka:

gunakan teori math.. perbanyakkan buat kaitan dgn math.. (mcm boleh je)

::SizuKa:: said...

fathi : erk. boleh? erk. simpan tajuk ni untuk junior je la. hoho~

tedy guard said...

hehe..
ak stuju dgn cadangan nisah tu..
syampoo la bulu mata anda...
ahaks...
ko tnya nisah..
mn nk beli...
kih kih kih

::SizuKa:: said...

Yani : korang bagi ilmu sesat ke kat aku? tak pernah dengar pon orang syampoo bulu mata. erk.

Related Posts with Thumbnails