:::ORANG-ORANG MANIS:::

Wednesday, February 17, 2010

::A.L.O.N.E::

Salam,

Dah cukup seminggu aku cuti. Awal dari orang lain. Gedik ambil cuti 2 3 hari awal dari orang lain. Awat tah. Haha. Balik pun awal. Erk. Aku kat kampus dah sekarang. Bosan plak. ;(

Cuti seminggu sudah cukup buat aku betul-betul girang duk rumah. Haha. Tak payah masak, makanan semua sedap-sedap, goyang kaki, tengok tv, main dengan Zaquan, jalan-jalan dengan kak aku..uh..lots! Best! Hilang semua masalah rasa. Enjoy gila. Balik kampus je, waa..pening-pening. Khamis depan ada midsem dah. Tahniah!

Balik cuti hari tu sempat aku p 2 3 buah kenduri kahwin. Meriah betul la orang zaman sekarang kahwin. Plus, segak-segak pengantin sekarang. Berseri-seri. Suka la tengok! Waaaaaaa..macam mana la time aku nanti. tak sabar la nak tunggu nasi minyak kawan-kawan lain! Terutama yang tengah rancak bahagia kini disulam kemanisan tahap 10! Haha.;)

 
Dear my hero:  Zaquan Naim ;)

 
Suka hisap jari masa tido. Habit!

Sok baru Khamis. Then, Jumaat, Sabtu, Ahad. 4 hari aku duk kat kampus tanpa rumet. Aiyo. Sape free, mai teman aku la. Ayuh! :)

P/S : Rasa sakit hati bila baca berita pasal bayi kena bakar dalam tong kat Kuala Krai. Sunggoh takde hati perut langsung la!

16 comments:

fatiha said...

aku pn alone je ni...
duk kt paras ni aku sorg je..
wiiiii...

Fathi Adha said...

wah...alone..

kiranya sy temankan awk dlm blogging ok tak... hehe

pak long said...

salam buat tuan umah...
moga apa yang terjadi akan menjadi panduan buat kita...buat cik sizuka..moga berjaya didunia dan bahagia diakhirat

::SizuKa:: said...

fatiha :

erk. kat UO jugak dah ke? aa...asrama tak sunyi sangat kot. meh la teman aku. hiiii~

::SizuKa:: said...

fathi :

haha..buat-buat ok la...hihi~

Pak Long:

thanks Pak Long..same goes to you..May Allah bless u..;)

deus X machina said...

zaquan naim
cam nama aku seyhh
erk888

Fakhrul Islami said...

salam...
la... patut la letak mesej kat blog ak haha... dah agak dah... mst dah balik ni. korg cuti simggu je ke? (cuak esok exam paper super duper killer...)

::SizuKa:: said...

deus : erk. sama kat NAIM kan? hee~

FAkhrus : salam..ya. cuti seminggu ja. suppose to be till this coming sunday. tapi aku balik awal. hehe..eh, exam?? waa...all the best! jawab yg terbaik!!~

Misz SeroJa said...

zaquan naim comel..=)

::SizuKa:: said...

Misz Seroja :

macam MAKSU dia. COMEY jugak ;) :) ;)

iemaaznan said...

comey nya...mcm mak sue dia

::SizuKa:: said...

iema :

adoila..terkembang semangkuk pulak maksu dia nie..agagag~

Misz SeroJa said...

maksu dye COMOT je..ekekeke

::SizuKa:: said...

Misz Seroja :

Cis....!!~

nisah said...

comelnya zakuan masa dia tdo...
rasa nk tdo gak...
hehehehe...

::SizuKa:: said...

Nisah :

haha. tahu takpe. aku buat wallpaper kat hp gambar dia. asal hp bunyi je, aku pon rasa nak tido tgk gmbr dia tdo nie..khusyuk!

Related Posts with Thumbnails