:::ORANG-ORANG MANIS:::

Sunday, March 28, 2010

::Hutang tag 1::

Salam,

Ini hutang tag yang pertama. From Aswad. =)

1. Adakah anda rasa anda HOT?
Erm..12-4pm memang hot kat bilik aku ni. Kipas buka 5 pun tak rasa apa.

2. Upload gambar wallpaper laptop yang anda guna sekarang.

3. Cerita pasal gambar ni.
Ni kat ladang teh Cameron Highlands. Aku suka gambar ni sebab bila aku buka laptop, aku rasa macam nak golek-golek dalam gambar ni. Haha. Tenang. Ni masa 2008. Bercuti dengan family. rindu nak p lagi ;(

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Semalam. Haha. Bersama Awie Cheng Ho di Alamanda. Nikmat tol makan pizza bagi orang yang ngidam macam aku.

5. Lagu terakhir yang anda dengar.
Westlife- Open your heart.

6. Apakah yang anda buat selain menjawab tag ni?
Dengar lagu. Surfing internet.

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Echem..
Makcik..
Cik..
Adik..
Sizuka..

8. Tag 8 orang.
Malas nak tag sesapa. Sebab semua orang sibuk dengan kerja masing-masing. Boleh je kan? Hihi.

Disebabkan ku tak tag sesapa. proceed to Question 15. (hehe..buat pala sendiri)

15. 5 perkara tentang orang yang tag anda :

i) ceria
ii) orang Kulim
iii) belajar kat UiTM Melaka.
iv) Anak sulung
v) masih single. hehe.

16. Persamaan kambing dan lembu:
 Susunya baik untuk kesihatan.

17. Perasaan anda buat tag ini.
Sedikit bersalah sebab lambat jawab. Hehe. Sorry yea Mr Aswad.

18. Adakah anda tau si Razman tu sengal?
Mestilah tak. Ku mana ada kawan nama Razman ni.

19. Gay or less?
?????

Ok. Done.

P/S : Hutang tag yang lain akan dijawab kemudian. Sabar-sabar.

7 comments:

Fathi Adha said...

boleh la... boleh diterima.. haha

deus X machina said...

aku berlambak lagi utang tag yg tak dijawab
erk888

::SizuKa:: said...

fathi :

nasib baik. =)

deus :

kau asyik bercerita pasal bola. mana ada masa nak jawab tag. erk.

pak long said...

salam buat sizuka...
jawab jangan tak jawab...

AyuE said...

aku kenal razman dan dia sgt sengal..

::SizuKa:: said...

pak long : salam kembali...insyaAllah..dalam prosess...amik mood. hehe..

::SizuKa:: said...

ayue :

sejak bila hg kenai dia. pakwe hg bukan nama razman pon. hihii`

Related Posts with Thumbnails