:::ORANG-ORANG MANIS:::

Saturday, March 27, 2010

::Short Updated!::

Salam,

You must clean your shoes once in a while.




Why?
.
.
.
.
.





See..

macam best je..

sumbat lagi..sumbat..

ok..stop..


pengsan seketika..hidungku merah..



aduhh...help me!

haha. benar-benar berlaku ke? comel je mukanya masa pengsan. sakit perut aku gelak. btw, moralnya basuhlah kasut selalu, takpun jemur, takpun sembur je dengan ambipur. erk. apa tah nama untuk kasut tu. lupa da..sembur la pepun, janji bebas daripada sebarang bau dan bakteria. haha.

Dinner semalam biasa je. Yang pasti ku melantak makan semua walaupun taklah sedap sangat. Huhu. Terasa femes seketika sebab ku duduk bersama-sama kalangan geng pari-pari. Bersayap-sayap gitu. Kagum ku tengok kegigihan mereka semua yang menimbulkan sayap semalam. Hehe. Ku malas nak bersayap, mahu makan ja banyak-banyak! ;)

P/S : Dah lama tak tempek muka sendiri kat blog kan?.. Haha.

6 comments:

pak long said...

salam buat sizuka...
nak tergelak nengok muka kucin stim cium bau aroma kasut...

Nurul Ain said...

haha..sampai merah hidung tu..

tempek la muke kt bl0g ni..=)

::SizuKa:: said...

pak long :

hehe..saya pun nak tergelak tau pak long...kelakar sgt....adoila...

ain :

ye, sampai merah. mujur tak pink kan. haha..

lama tak tempek, nak sidai pon segan muka sendiri. hehe. sengal ;;;)

Fathi Adha said...

kesian kucen tu... haish..
nasib baek pensang je... haha

Fakhrul Islami said...

salam...
lawak pulak tengok gambar-gambar ni. kejang semacam je kucing tu cik sizuka, dah ke alam lain ke? huhu...

::SizuKa:: said...

Fathi :

nasib baik. kucing tu pengsan pon masih comel kan?! haha.

Fakhrus :

SAlam kembali..
haha..cube tanya doktor haiwan. dia boleh cek sama ada kucing tu dah ke alam lain or tak. hehe. btw, kucing tu memang comel~

Related Posts with Thumbnails