:::ORANG-ORANG MANIS:::

Tuesday, October 12, 2010

::tak tau la apa kena telinga ni::

Salam,

Minggu lepas, memang 'pekak' betul la rasa. Orang cakap lain, aku dengar lain. Tah le. Tiap-tiap hari cuci telinga, mustahil la tak dengar sedahsyat-dahsyatnya. Huu..

Well, nak dijadikan cerita, malam tu ada sorang customer ni, lelaki tengah dukung baby. melilau dekat floor. so, just usha je la. anak dia comel! hehe. usha anak saja ok, not bapak. :D
time aku tengah jalan nak ke backroom, tetiba dia tegur.

"dik, nak tanya ni..ada jual panadol tak?"

aku balas balik.."aaa..apa? mende pe cik?"

he said back " panadol "

haa...ape?? aku tanya lagi.

"panadol " dia balas lagi.

aku jawab dengan lantangnya.."hah! dadah????!!!"

gelak besaq orang tu depan aku. masyaAllah..malu gila la. merah muka. apsal la pekak sangat tah malam tu. haha. buat malu je.

tak tau la something wrong apa aku malam tu. haha. bila ingat balik, memang kelakar je.

Lepas sudah sesi gelak menggelak ni, dia tanya aku lagi. tanya kedudukan rumah kat mana. aih..satu-satu dia tanya, semua betul! aiyo..means, dia tau  umah aku kat mana la. memalukan lagi. yeuww!

Malam tu memang malu besaq la. Aish..sumpah kalau nampak lagi muka dia kat mana-mana, cepat-cepat aku lari. Mim Alif Lam Wau.

P/S : Dah habis claim hours! Lega.~

No comments:

Related Posts with Thumbnails